poniedziałek, 18 stycznia 2016

#3 Gwiazdy Rocka i nie tylko

Tym razem to ja (Sebastian) zaprowadzę Was w świat muzyki, ponieważ moja koleżanka (Luna) nie mogła.


Dziś napiszę coś o zespołach:
  • Slayer
  • Bullet for My Valentine
  • Bring Me The Horizon
#7
źródło
Slayer to amerykańska grupa muzyczna wykonująca trash metal. Powstała w 1981 roku z inicjatywy gitarzysty Kerry'ego Kinga. Ich cztery albumy zyskały w Stanach Zjednoczonych status złotej płyty. Już od początku istnienia rozwinęli własny styl oparty na intensywnych partiach gitar z partiami solowymi wykonanymi przy użyciu tremola oraz charakterystycznym śpiewie wokalisty zespołu. Wiele razy grali w Polsce, ich najbliższy koncert u nas będzie dopiero w lipcu 2016 w Jarocinie (dokładniej od 7 do 9), ale lepiej już teraz kupować bilety.

Ciekawostka:

Brian Slagel, Bill Metoyer to pierwsi producenci tego zespołu. Ich nazwiska tworzą nazwę Slayer.

To mój ulubiony utwór:


Warto znać też:

oraz



#8




źródło
Bullet for My Valentine to walijski zespół wykonujący metalcore. Na początku swej działalności nazywali się Jeff Killed John. Powstali w 1998 roku. Początkowo śpiewali covery zespołów Nirvana i Metallica.

To, według mnie, ich najlepsze piosenki:

Room 409


Curses



Hand of Blood


 #9

źródło


Bring Me The Horizon to pochodzący z Wielkiej Brytanii zespół specjalizujący się w takich gatunkach jak: rock, metalcore i deathcore. Powstali w 2004 roku. 

Ciekawostka:

Nazwa zespołu pochodzi z filmu Piraci z Karaibów, gdzie Kapitan Jack Sparrow wykrzyczał zdanie Now... Bring me that horizon!. Słowo "that" zostało zastąpione "the".

Najbardziej podobają mi się te utwory:

Don't Go


Sleepwalking


Can You Feel My Heart 



To wszystko, co dla was przygotowałem. Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłem wam te zespoły (specjalnie krótko o nich pisałem, by nie zanudzać). Słuchacie ich? Jakie piosenki są waszymi ulubionymi? Piszcie w komentarzach!

Sebastian – ten recenzujący :)

2 komentarze:

  1. Kiedyś próbowałam ich polubić, ale mi nie wyszło. Nie jestem w stanie słuchać ich długo. Ale raz na jakiś czas czemu by nie? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś, oceń.