poniedziałek, 21 grudnia 2015

Colourful book tag

COLOURFUL BOOK TAG
  
Kitty Candy nominowała mnie do Colourful Book Tag. Zapraszam do czytania i komentowania.

 Szary kolor ponadczasowy książka, która może być uznana za ponadczasową. 

Zdecydowanie Buszujący w zbożu!

Czarny – kolor silnych emocji – książka, która wywoływała u Ciebie wiele emocji.

Szukając Inki. Życie i śmierć Danki Siedzikówny. Wywołała we mnie szacunek, smutek, żal, współczucie…

 Biały – symbol neutralności – książka, do której jesteś neutralnie nastawiony. 

 Nie spotkałem się chyba jeszcze z taką książką.

Niebieski – kolor niezawodności książka, która Cię nie zawiodła, mimo różnych opinii na jej temat. 

Pochłaniacz Katarzyny Bondy. Jedni zachwalają, inni odradzają. Mnie się ogólnie podobała, choć jakoś bardzo się tym utworem nie zachwycam.

Zielony – kolor nadziei ˜ książka, która daje Ci nadzieję. 

 Nie spotkałem się z takim utworem.

Czerwony – kolor miłości i nienawiści – książka, którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz. 

Ekspozycja Remigiusza Mroza. Kocham za bohaterów, fabułę, język… Nienawidzę za zakończenie. 

Złoty – symbol bogactwa – książka, która była prawdziwym bogactwem, jeśli chodzi o treść na jej kartach. 

Nic bardziej mylnego Radka Kotarskiego. Obala on 50 popularnych mitów. Istna kopalnia wiedzy. 


A Wy jakie książki byście wybrali?  

1 komentarz:

  1. Super, że jeszcze wszystkie tytuły wymienione przez Ciebie są przede mną! ^^
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś, oceń.